
כמה נקודות חשובות…
לאחרונה אני מרגישה שאני נדרשת שוב ושוב להבהיר כמה נקודות לגבי התהליך אצלי. אני תרפיסטית בהבעה ויצירה ועוסקת בתחום הרגש. וגם.. מתוקף עבודתי מול קהל,
תוכנית הקסם 1,2,3
הגננת/ המורה שוב אמרו לכם שהילד זקוק לטיפול רגשי? אולי החלטתם שנמאס לכם להעביר את רב
הימים בצעקות, בכי, התנגדויות, מריבות והתקפי זעם?
ניסיתם להקשיב לו, לזרום איתו, לשכנע, להעניש, להשתנות, להוריד דרישות, להעלות דרישות…
פגשתם את הצוות החינוכי, הלכתם לאיבחון, אפילו ניסיתם רכיבה על סוסים.. ועדיין קשה לכם איתו/ה.
בקיצור, ניסיתם "הכל" ו-"כלום לא עובד". אתם עדיין מרגישים חסרי אונים ואולי אפילו מיואשים.
בדיוק עבורכם פיתחתי את תוכנית הקסם 1,2,3
"תוכנית הקסם 1,2,3" היא תוכנית חדשה שפיתחתי מתוך ניסיון עשיר של ליווי עשרות משפחות, אחרי כמעט עשור של עבודה עם הורים וילדים במערכת החינוך וכשמאחורי אינספור תהליכים מוצלחים.
פגישה אתכם, ההורים, במסגרתה נגדיר את מוקדי הקושי, נבין מה הטריגרים להתנהגויות מסוימות, נגלה מה הכוחות ומה הצרכים של המשפחה שלכם ונבחר את היעדים המרכזיים של התוכנית שלנו (אילו התנהגויות נרצה לחזק ואילו נרצה להעלים לחלוטין). אורך הפגישה כשעה.במידת הצורך ניתן לתאם שיחה טלפונית בת חצי שעה בהמשך.
לאחר שבוע מהתחלת התוכנית, נפגש שוב- אנחנו המבוגרים. אחרי שבוע של יישום התוכנית חשוב לעצור ולבחון מה עובד ומה דורש דיוק. לפעמים יהיה צורך בשינוי חלק מהתוכנית כדי שיהיה יותר אפקטיבי או שיתאים יותר להווי המשפחתי שלכם.
לאחר שבועיים נפגשים בפעם השלישית והאחרונה ובפגישה הזו מסיקים מסקנות על התהליך: מה עבד? מה לא עבד? האם יש מוקדים נוספים לשינוי? מה הטיפים שתוכלו לקחת איתכם כצידה לדרך?
התהליך הוא סה"כ שלושה שבועות. הוא כולל שלוש פגישות ושיחת טלפון אחת (בתיאום מראש). אני זמינה להתייעצויות קצרות בווצאפ/סמס.
המחיר: 1200 ₪ לכל התהליך.
לרוב, ילדים עם קושי בוויסות רגשי, קושי בדימוי עצמי, קושי בתחושת מסוגלות וקשיים רגשיים נוספים מתאימים יותר לתהליך של אחד-על אחד. מאידך, טיפול קבוצתי נותן מענה בעיקר לקשיים חברתיים: להפסיד בכבוד, לוותר, להתפשר, לפתור בעיות וללמוד נורמות חברתיות אחרות יהיו מוקד התהליך הקבוצתי. קיים גם טיפול של הורה וילד ביחד כשהמוקד בטיפול מסוג זה (דיאדי) הוא הקשר בין ההורה והילד מתוך רצון ללמוד יחד איך ניתן "להחזיר את מערכת היחסים למסלול הנכון" ולקדם שיתוף פעולה מצד כל המעורבים.
לאחרונה אני מרגישה שאני נדרשת שוב ושוב להבהיר כמה נקודות לגבי התהליך אצלי. אני תרפיסטית בהבעה ויצירה ועוסקת בתחום הרגש. וגם.. מתוקף עבודתי מול קהל,
מכירים את המשפטים הבאים? "מי נסיכה של אבא?!" "מה חייימשלי? מה אתה רוצה/צריך?" "איזה ילד חכם/יפה/מוכשר אתה" יש את המבוגרים (הורים, גננות, מורים) האלו שמחמיאים
הורים רבים מגיעים אליי עם המון שאלות מהסוג הזה. האמת היא, שהשפע עצום, הקושי גדול והבחירה קשה. איך בוחרים טיפול רגשי לילד? מה הטיפול המתאים
אני מטפלת כבר שנים רבות. אצל חלק ממטופליי אני רואה שיפור כמעט מיידי- רק מעצם הכניסה לתהליך טיפולי קבוע, המשכי ומייטיב. אצל אחרים לוקח יותר
ילד לא מפסיק לנשוך! נתחיל מזה שנשיכות הן תופעה התפתחותית שמבטאת תוקפנות "טבעית" בקרב פעוטות בני 1-3. רוב הילדים בגילאי 1-3 מפגינים תוקפנות פיזית כדרך
הורים שהגיעו אליי בשבוע שעבר סיפרו לי שבבית שלהם "הכל זורם", "הכל בכיף", אין כללים, אין שעת שינה או שעת קימה. אין גם שעות שבהן